És un punt crucial, en el qual el client té d’explicar-nos què vol transmetre, quines són les seves necessitats, i quin tipus de mercat volen orientar el seu producte. Aquest és el punt de partida on nosaltres podem començar a treballar.
De vegades pot passar que el nostre client no sàpiga molt bé el que vol, en aquest cas, ens posem a la seva disposició per, treballant en equip, aconseguir desentranyar aquesta primera etapa del projecte tan necessària, ja que com més específics siguem aquí, més fàcil serà que la resta del treball sigui profitós, i puguem agafar un bon camí, ajustant-nos a les necessitats del client, des del principi.
Es tracta de fer tot un procés de recerca i documentació, en la qual cal impregnar-se del tipus d’influències que nodriran el nostre disseny. Aquí ja comencem a perfilar cap a on volem dirigir el nostre disseny, el to general a nivell de formes, colors, estil…
Hi ha diversos tipus d’esquemes creatius, però en general, el que ens ajuden és a tenir de forma gràfica i sintètica l’esquema de prioritats i idees associades del projecte en conjunt, a partir d’aquí i un cop imbuïts de les referències que hem escollit a la part d’inspiració, comença la part creativa com a tal, on deixem treballar el nostre costat intuïtiu, que és el que ha de filar tota la feina prèvia per aportar a la ‘pluja d’idees’ el material per poder passar al següent pas.
Amb les idees que hem tret del procés de cerca previ, es comencen a perfilar els primers dissenys.
Prèvia selecció dels esbossos que han quedat més aconseguits, es presenten una o diverses propostes, depenent de les característiques del projecte en concret.
És un moment clau, però si hem fet bé tot el procés previ, no han d’haver canvis substancials, però en tot cas, l’objectiu és la plena satisfacció del client, per això, treballarem fins a aconseguir-ho.
Un cop aprovat el disseny definitiu, es realitzarà el treball de preimpressió i finalment el fitxer acabat amb què es realitzaran els gravats.
En aquest punt, també podem tenir en compte que es poden abaratir costos, si per exemple, hi ha diversos models amb la mateixa forma o colors; en aquests casos, val la pena que es deixin assessorar pel nostre equip de preimpressió.
– Fotografia comercial i de producte.
– 3D.
– Braille, i gran experiència en maquetació de tota mena d’idiomes.
– Programes: últimes tecnologies (Photoshop, il·lustrator, indesign…).
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies
ACEPTAR